Yazan : steven_stiffler 17 Mayıs 2013 Cuma

Yine bir geleneksel "Sınavlara çalıştım, film izleyemedim" ayıydı Nisan... Tamam ders çalıştım, eyvallah. Ama diziler de çok zaman yiyor be abi! Bir de; Türk insanının genel sorunlarından olan "Ay ne yapsam sıkılıyorum", "Yapacak hiçbir şey yok" modumdayım. Az film izledim, az gezdim, çok tembellik yaptım, ama ders de çalıştım. Notlara düşecek 4 filmimiz var.

Bir vizyon filmi olan ve ilk filmini izlemediğim G.I. Joe: Retaliation ile başlayalım. Çok kötü bir film olduğunu düşünmüyorum. Sinemada yarıda çıkmam gerekti. Ama nasıl diyeyim; hani film ne oldu diye merak da etmedim. Standart bir Dwayne Johnson aksiyonuydu. Kuru kuruya aksiyondu yani... 3D izlemek de çok fark yaratmıyor. Yarıda bıraktığım için puan vermeyeceğim ama bitirsem de 6'dan yukarı bir puan verileceğini de düşünmüyorum. 

The Lookout (2007) - 7/10
Çok hareketli ve sürükleyici, kaliteli film. Belki "sanatsal" olarak değerlendiremeyiz, "çerezlik" der geçeriz ama kesinlikle kaliteli çerezlik. Sürükleyici olmasına rağmen ben parça parça izledim, filmi mundar ettim ama kesinlikle bunu haketmiyordu, üzgünüm. Isla Fisher'ı ekrana yakıştıramıyorum bir de... Önemsiz not.

Toplum baskısı, çoğunluk psikolojisi, önyargı, iftira, direniş; ne ararsan var Jagten'de... Mads Mikkelsen ve oğlu rolündeki Lasse Fogelström'ün oyunculukları muazzam. Etkileyici, zaman zaman sinir bozucu bir film. Neresinden tutarsan tut elinde kalan bir hayat. Çocuklar yalan söyler ama kendi çocuklarımıza yalan söylemeyi yakıştıramadığımızdan ne söyleseler inanırız. Yani henüz baba olmadım ama herhalde böyledir. Lucas haklı ama diğerleri de haklı... Zor dostum zor.

Zaman zaman gülümsetse de, zaman zaman bir o kadar sıktı. Başrol oyuncularını çok sempatik bulmama rağmen yorumum bu yönde maalesef. "Entel" iki karakterin; kendi çaplarında "entel", duygusal açıdan çok doyurucu olmayan aşk hikayeleri yalın bir dille aktarılmış. İzlenebilir ama "çerezlik" kategorisinde.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -