Yazan : steven_stiffler 7 Mayıs 2013 Salı

Son 2 haftadır futboldan gram zevk almadığım doğrudur. E maç izlemiyorum da... Ancak Lazio'nun tüm sezonunu yazıp da Klose'nin son maçtaki 5 gollük performansını yazmamak ayıp olurdu.

Lazio Bologna karşısında çok rahat kazandı. 6-0lık bir skoru ben de beklemiyordum. Hele ki ilk yarıda 4-0lık skoru hiç ummuyordum. Hernanes'in golünün muazzamlığı bir yana, Klose'nin birbirine benzeyen 5 ceza sahası golü atması da ustanın yıllardır kaybetmediği golcülüğünün bir belirtisi.

Lazio hedeften epey uzaklaşsa da, bu galibiyetle son haftalara umutlu girdi. Haftasonu Inter ile karşılaşacaklar, sürpriz bir galibiyet bekliyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -