Yazan : steven_stiffler 20 Mayıs 2013 Pazartesi

Sezonun fotoğrafı Gareth Bale'den... Muhteşem bir sezon, inanılmaz goller. Sezon boyunca Tottenham'ın ilk 4 potasında kalması, Bale'in sakatlandığı dönemde kaybedilen puanlar ve sezonu Arsenal'in 1 puan gerisinde bitirerek Şampiyonlar Ligi'ni kaçırma. Tottenham için tüm sezonun özeti bu.

Tottenham iyiydi, haketti ama bunda en büyük pay tartışmasız Gareth Bale'indi. Ben özellikle 3 isim üzüldüm. Bale, Vertonghen ve Villas Boas. Üçü de muhteşem bir sezon geçirdi. Bale'in dün Sunderland'e attığı gol yine enfesti. Stoch'un geçen sezonki gol performansı gibi, Gareth Bale de bu sezon göze hoş gelmeyen bir gol atmadı. Tottenham için ise; bu sezon kaç kez son dakikalarda kazandılar sayamadım bile. Bu performans Şampiyonlar Ligi'ni hakediyordu. Diğer isimlere bakalım. Jan Vertonghen, EPL'deki ilk sezonunda beklentilerin çok üzerine çıktı. Tottenham savunmasına yazılan ilk isim oldu. Ne futbolu bırakan King'i, ne sakat Kaboul'u aratmadı. Zaten Premier Lig'de yılın onbirine de seçildi. Bu performansıyla Şampiyonlar Ligi'ni hakediyordu. Keza Villas-Boas ilk haftalar yaşadığı sıkıntıları atlattı ve Tottenham'ı yeniden sivriltti. Şampiyonlar Ligi'ne kalıp kendisini Chelsea'den gönderen Abramovich'e bir selam çakması çok adaletli olacaktı. Lennon, Dembele, Sigurdsson, Walker gibi isimlerin performanslarını da unutmamak lazım. Neticede Tottenham dün tek kale oynayarak kazandı ama Arsenal'ın galibiyet haberini alınca Bale'in fotoğraftaki hali ortaya çıktı.

Bale'in fotoğrafı için Sezonun Fotoğrafı dedim. Andre Villas-Boas'ın fotoğrafı için ise; tüm Tottenhamlıların yüz ifadesi anlamını çıkartıyorum. Geçen sezon Tottenham ligi dördüncü bitirmiş, Chelsea'nin Şampiyonlar Ligi'ni kazanmasıyla eşine zor rastlanacak şekilde kupa dışı kalmıştı. Bu sezon yine olmadı. Daha kötü ihtimal ise; Şampiyonlar Ligi'nde oynamayacak olan Tottenham'ın transfer sezonunda Bale'i Real Madrid'e kaptırma olasılığı...

Sezon için uzun bir değerlendirme ve yeni sezon öncesi yazısını ilk fırsatta yazacağım. Premier Lig son puan durumuyla sezona noktayı koyalım.


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -