Yazan : steven_stiffler 10 Şubat 2012 Cuma

Blog tarihimin en utanç dolu film yazısını yazıyorum. Yazacak pek birşey yok, zaten her ay kısa ve küçük notlarla yazıyordum. Geçtiğimiz Ocak ayı ise kısa ve küçük notlarla yazı yazacağım kadar bile film izleyemedim. İşler çok yoğundu, film izlemek için pek zaman bulamadım. Napalım be Mecnun, ekmek parası...

Zaten izleye izleye 3 film izlemişsin, bir de utanmadan bunu mu izledin? diye düşünebilirsiniz, evet. Utanıyorum da zaten, ben de öyle düşünüyorum. İnternette gördüğüm olumlu yorumlar üzerine indirmiştim. IMDB puanına baktım 4,9. O kadar olumlu yorum ve 4,9 puan bende merak uyandırdı. İlk başlarda saracak gibi oldu, fena değildi. Sonlarına doğru çok sıkıldım, çok klişeydi. Meğer onca olumlu yorum 2004 yapımı Shutter filmi içinmiş. Artık onun için de ilham gelmez, öldü o merakım da.

Bu filmi oldum olası bilirim. En ufak bir ekran görüntüsünden bile tanırım. Lakin izlemedim. Sanırım Facebook Sinefil oyununda çok çıkıyordu. Aslında afişi de fena değil, neden merak etmedim bilmiyorum. Ortalama bir beklentiyle izledim ancak çok iyi bulduğumu söylemeliyim. Aslında bir gerilim klişelerinden olan "komşudan şüphelenme" konusu işlenmiş, ancak gerçekten yer yer gerildim ben. Sadece gerici değil, eğlenceli bulduğumu da söylemeliyim. Sürükleyiciliğine zaten sözüm olamaz, o konuda müthişti. Böyle hatun komşum olacaksa, ben de ev hapsini ciddi olarak düşünebilirim. 8/10 puanı ve favori filmler listeme girmeyi haketti.

İşte adamlarım ya! Kan, şiddet falan filmlerde görmek istediğimiz hareketler. Sosyal mesaj amacı taşımayıp aynı tempoda devam etseydi mükemmel olabilirdi. Vinnie Jones'u psikopat rollerine çok yakıştırıyorum. Şiddete doydum, heyecanlı bir maceraydı. Konusu da gayet güzeldi. Bana yeter ki; hapishane, ada, tek göz oda falan olsun. 
- El Salvador'da ne yapıyordun? 
- Tenimi bronzlaştırıyordum. 
- Binayı neden havaya uçurdun? 
- Güneşi kapatıyordu.


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -