Yazan : steven_stiffler 7 Şubat 2012 Salı

Liverpool - Tottenham maçının oynandığı saatte Leyla ile Mecnun'u izlemeyi tercih ettim dün akşam. Bu maçın berabere biteceğini biliyordum, bu aralar çok vahiy iniyor. Tottenham'ın Anfield'a 1 puan için gideceği belliydi. Liverpool da sahasında, malum tribünleriyle daha iyi bir takım görüntüsü veriyor. Tottenham için macera aramaya çok da gerek yoktu hani.

Tabi ki evinde oynayan Liverpool maça iyi başlamış. Kedi sahaya girdiğinde bir gözüm maçtaydı. Türkiye'de olsa o kediyi kolay kolay yakalayamazlardı. Premier Lig'in kedisi bile bir başka! İki takımın da etkili geldiği anlar olmuş, iki takım da bitiricilik sıkıntısı yaşamış. Ataklar genelde organize gözüküyor ama hemen hemen hepsi cılız sonlanıyor. 0-0'a mahkum giden maçta Liverpool'un yedek kulübesinde maçı çevirebilecek Suarez gibi bir isim bulunurken; Tottenham'da ciddi bir kulübe sıkıntısı gözüme çarptı. Lancaster geçen hafta profesyonelliğe adım atmıştı. Massimo Luongo diye adını FM oyunlarında dahi duymadığım bir oyuncu vardı. Yeni transfer Louis Saha ise 71. dakikada oyuna girdi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -