Yazan : steven_stiffler 2 Şubat 2012 Perşembe

Burada her mağlubiyetten sonra takımı savunuyorum. Psikolog değilim, hiç anlamam. Ancak psikolojik olarak zor günler geçirdiklerini tahmin etmek zor değil. Yine aynı şeyleri düşünüyorum. Fakat illa ki kızdığım noktalar var. Çoğu arkadaş takımın mücadele etmediğini düşünüyor. Benim öyle bir düşüncem yok. Mücadele etmeye çalışıyorlar ancak şevklerini kıran birşeyler olduğu da açık. Ha profesyonel futbolcunun böyle bir lüksü olmaması gerektiğini tartışabiliriz. Ama herşeyden önce insan olgusundan bahsediyoruz. "Profesyonel" deyip geçmek çok düz mantık olur.

Haftaiçi maçlarına karşı bir zaafımız var. Ulan benim bile zaafım var, oyuncuların neden olmasın? Haa neyse, profesyonellik. Bunu bile bile, çekine çekine çıkıyorsun maça. Ama bir de zirve yarışı yaptığı rakibin puan kaybetmiş. Hem de kendi sahasında... E onun gazı ve morali var. Erken golü buluyorsun, devamı yok. Normal şartlarda çok kötü bir durum. Benzer durum geçen sene olsa çok kızardım. Haddimi aşmayarak eleştirirdim. Lakin şartlar normal değil işte, sıkıntı da bu ya zaten. Eleştiremiyorum abi, kötü birşey aklımdan geçiremiyorum. Sadece üzülüyorum, böyle olmaması gerektiğini biliyorum. Fazla duygusal bir taraftar olduğumun farkındayım. Fakat geçen sezonki şampiyonluğu da duyguların kenetlenmesiyle kazandığımızı da hatırlatırım.

Üzüldüğüm detaylarda en başı Semih Şentürk çekiyor. Bir gün Lefter Küçükandonyadis dedemle sohbet ediyoruz. Bize Alex'i övüyor, Tuncay'ı övüyor. Lefter dedeme "Semih" dedim. "Senin gibi olamaz ama efsane olmasını çok isterim" dedim. "İnşallah" dedi. Semih evlattır, gitmesini hiç bir zaman istemem. Ancak taraftar ve takım onur mücadelesine kenetlenmişken, Semih'in isteksiz görüntüsü beni çok üzüyor. Alex'in bile içi buruk oynadığını hissedebiliyorum. Bir tek Stoch ile, Bienvenu'nun heyecanla birbirine karışan çabası ile zor. İç sahada yine kazanırız. Ancak deplasmanlar düşündürücü. Hele haftaiçi olanlar...

Gekas'tan çok çekindiğimi her zaman dile getirmişimdir. Anadolu takımlarının yaptığı bu tip ses getiren transferler, hep Fenerbahçe'ye gol atmıştır. Aghahowa, Vassell, Manucho, Webo diye devam edecek bir liste çıkarabilirim. Son olarak; derbi öncesi puan kayıplarına alışığım. Beşiktaş maçını zor da olsa kazanacağımızı düşünüyorum.

Sen o formayı ıslat, mücadele et, yeter ki iste...
Biz hep olduk arkanda, oluruz yine yenilsen bile...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -