Yazan : steven_stiffler 28 Şubat 2012 Salı

Lazio için çok kritik bir maçtı. Fiorentina için her maç öyle... Lazio; önce evinde Atletico Madrid'e yenildi. Sonra Palermo'dan 5 yedi. En son yine Madrid'e yenilerek Avrupa'dan elendi. Reja'nın istifası yine kabul edilmedi. Şüphesiz ki; bu sıkıntılı süreçte takımı ayakta tutabilecek ve bu maçı kazandırabilecek en uygun isim zaten Edy Reja'ydı. Fiorentina'nın başında da eski Lazio teknik direktörü Delio Rossi var. Onlar da berbat bir sezon geçiriyor. Mihajlovic ile umutlu başlamışlardı. Yalnız ne Mihajlovic, ne Rossi kaliteli Fiorentina kadrosunun hakkını veremiyor.

Geçtiğimiz 2-3 yıllık süreçte Fiorentina'nın en iyi oyuncusu şüphesiz Vargas'tı. Mevkiinde dünyanın sayılı isimlerinden biri olarak anılıyorken, bu sezon dibe vurdu. Takımında şans bulamıyor. Ayrıldı, ayrılacak deniliyor. Disiplinsiz hareketleri konuşuluyor. Koskoca Fiorentina'nın tüm yükü Jovetic'in üzerinde... Lazio için 3 mağlubiyetten sonra gelebilecek bir Fiorentina mağlubiyeti, sonrasında gelmesi muhtemel bir Roma mağlubiyeti sanırım Reja'yı artık takımın başında tutamazdı. Evet, haftaya Roma derbisi var ve ben bu hafta Atalanta'dan fark yiyen Roma'yı favori görüyorum.

Lazio'nun daha çok silahı var. Bir maçı Hernanes alabiliyorken, bir maçı da Klose alabiliyor. Fiorentina maçını alma görevini yine Panzer yüklendi. Çakma Alman'a da panzer demek ne kadar doğru bilmiyorum. Ancak Klose bu yılki performansıyla parmak ısırtmaya devam ediyor. Lazio'nun hâla süren bir Şampiyonlar Ligi iddiasını hatırlatarak bitirelim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -