Yazan : steven_stiffler 24 Şubat 2012 Cuma

Geçtiğimiz haftasonu maçlarını yazamadım. Lazio'nun Palermo'nun 5 gol yemesi de skandaldı gerçi... Reja ikinci kez istifa etti ve ikinci kez istifası kabul edilmedi. Lazio için doğru karar. Lotito başkanlığa geldiğinden beri en doğru icraatlarını Reja'nın istifalarını kabul etmeyerek yaptı.

Atletico Madrid - Lazio eşleşmesi turnuvanın heyecan verici eşleşmelerindendi. Fakat futbol olarak böyle olmadı. Sonuç olarak da... Lazio, Atletico Madrid'i zorlayamadı. Kendi evinde aldığı 3-1'lik mağlubiyetten sonra; deplasmanda da kazanmak için hiç birşey yapamadı. İlk onbirde Libor Kozak'ın olması, yedek kulübesinde 4 tane genç oyuncu olması da Reja'nın UEFA Avrupa Ligi için "olsa da olur, olmasa da..." tavrı takındığını gösteriyordu. Lazio için öncelik kesinlikle lig. Lazio'nun pek etkili hücumu yok. Atletico Madrid ise kazanmak için yeterli futbolu oynadı ve yan toptan Godin'in golüyle galip gelmeyi başardılar. Daha farklı da olabilirdi belki... Her iki takımın tribünü de güzel görüntüler sergiledi. Avrupa'nın sayılı tribün takımlarından zaten ikisi de...

Lazio için tek hedef lig artık. Atletico Madrid ise; Beşiktaş'ı da eler ve yola devam eder diye düşünüyorum. Falcao varken kupanın en büyük favorilerinden...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -