Yazan : steven_stiffler 7 Şubat 2012 Salı

Ne Genoa'ymış arkadaş, 2 haftadır iyi futbol oynayacağı tuttu. Ayrıca ilk maçta da Lazio'yu mağlup etmişlerdi. Yine kazandılar. Şu an Lazio'nun 2 maçta da yenemediği tek takım Genoa. İlla ki devamı olacaktır da, şimdilik Genoa. Çok Üründülvâri girdim olaya, evet.

Genoa kadrosunda Davide Biondini'yi gördüm, şaşırdım. Arkadan bakınca forma Cagliari formasıyla aynı olduğundan ilk başta farketmedim bile aslında. Benim çok beğendiğim bir ön liberodur. Fenerbahçe'ye alınmasını istiyordum bir ara epey. Genoa almış. Rodrigo Palacio geçtiğimiz hafta muazzam bir gol atmıştı Napoli'ye. Yine güzel bir gol atarak perdeyi açtı. Ardından Lazio'nun yediği 2 ve 3. goller birbirinden saçma. Böyle goller yedikten sonra, o maçta 3-2'yi yakalasan bile 3-3'e hakkın yok. Yine iyi bastırdı Lazio, iyi pozisyonlar buldu. Alvaro Gonzalez'i bizim Mehmet Topuz'a benzetiyorum. Çok büyük dinamizm katıyor, ancak bitiricilik sorunu çok büyük. Tamam forvet değilsin de, arkadaş biraz şut vurmayı öğrenin ya! Sadece bu maç için demiyorum. Zaten bu maçta da Lazio'nun ikinci golü Alvaro Gonzalez'den geldi.

Reja oyuncu değişikliklerinde belli bir standardı kullanıyor 2 haftadır. Hooop al hemen Candreva'yı, bak bak Rozzi var onu da sakın ihmal etme. Hernanes yedekti bu arada, penaltıyı atan Ledesma kendisini aratmadı. Sadece penaltı pozisyonunda tabi... Sculli eski takımına karşı forma giydi. Garrido bu maçta oynayarak aktif futbol yaşantısına devam ettiğinin müjdesini verdi! Burası ironi, ne alaka demeyin.

Udinese kaybetti, Inter kaybetti, e Juventus berabere kaldı. Lazio için büyük kayıp bu mağlubiyet. Hem de Milan galibiyeti sonrası... Cesena maçından bir telafi bekliyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -