Yazan : steven_stiffler 2 Haziran 2010 Çarşamba

Bu sezon en umutsuz olduğum branş erkek basketboldu. Kadro kaliteliydi ama Tanjevic takımdan epey soğutmuştu taraftarı. Ayrıca ben de şahsen Greer'a, Giricek'e bir türlü ısınamamıştım. Tatsız tuzsuz giden takım Roko Ukic transferiyle farklı bir ivme kazandı. O günden daha sonra daha zevk veren bir basketbol oynadılar. Tanjevic'i her ne kadar pek sevmesek de, rahatsızlığı hepimizi üzdü. Oyuncular için ise mutlaka ekstra bir motivasyon olmuştur bu. Hocaya hediye edilmek istenmiştir mutlaka bu kupa. Ertuğrul hocamız da Tanjevic'in yokluğunda takımı en iyi şekilde idare etti.

Efes'i 4-2lik seri ile geçip şampiyonluğa ulaştık bu akşam. Yenildiğimiz maçlarda başa baş bir mücadele sergilerken galibiyetlerin ikisini çok rahat,güle oynaya aldık diyebiliriz herhalde. Takımın motivasyonu bu derece üst düzeydi. Geçen yıl dopingle giden şampiyonluk oyuncularda farklı bir hırs, özlem yaratmış. Bu akşam taraftar desteğiyle ilk yarıda koparacağımızı düşünüyordum. Ancak asla bu kadar rahat oynayacağımızı, son çeyrekte as oyuncuların kenarda tezahüratlara eşlik edebileceğini, 30,33 farkları görebileceğimizi pek düşünmezdim. Yıllardır basketbol final serilerini izlerim. Bu kadar çok ezilen bir takım daha hatırlamıyorum. Efes Pilsen resmen ezildi, resmen titredi. Hatta abartayım ; son maçı kazandıklarına pişman oldular. 2009-2010 final serisi farklı bir yere sahip olacak bende hep. Efes'i eze eze yenişimiz, Ergin Ataman'ın kendini rezil edişi, Kaya Peker gibi üst düzey bir oyuncunun serbest atışları atamayışı, Takımda dönen Vidmar'ın müthiş katkısı, Mirsad'ın "Alkışlayın ulan ibneler" tezahüratına eşlik edişi, Nedim Karakaş'ın gözyaşları her zaman aklımda yer edinecek. Özellikle taraftarın Samanyolu söylediği dakikalarda duygulanmamak da elde değildi. Zor günlerden geçen bir takımın kazandığı bu şampiyonluğa ancak Helal Olsun! denir.

Bayan Voleybol, Erkek Voleybol, Bayan Basketbol ve Erkek Basketbolda şampiyonlukları aldık. Futbolda pisi pisine kaybettik. Bunun yanında şampiyonluk dışında aldığımız kupalar da ultra bonusu. Gerçek bir spor kulübüyüz, çok büyüğüz. Ergin Ataman gibi birini alkışlayabilecek kadar çok büyüğüz.

Seneye daha büyük sevinçleri yaşamak dileğiyle...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -