Yazan : steven_stiffler 7 Haziran 2010 Pazartesi

Fotoğraftaki eleman Gençlerbirliği'nin en pahalı transferi olmuş. 2 milyon 200 bin Euro bonservis bedeli ödenmiş Zec için. İlhan Cavcav transfer konusunda başarılı bir başkan. Oyuncu kapalı kutu gibi gözükse de ; verilen bonservisten ötürü potansiyellidir diye düşünüyorum. Lakin ben çok gereksiz bir detaya takıldım. Elemanın elindeki atkı 5 liralık, çift katlı pazar atkısı. Koskoca Gençlerbirliği kulübünün herhangi bir transferine daha kaliteli bir atkıyla poz verdirmesini beklerdim. Olmamış...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -