Yazan : steven_stiffler 20 Haziran 2010 Pazar

13' Birsa
42' Ljubijankic
48' Donovan
82' Bradley

Her ânıyla turnuvanın en renkli maçlarından birisi... Slovenya , ilk maçı kazanmış; sürpriz yapması beklenen, turnuvaya renk katan bir oyun ortaya koyan bir takım. Abd ise İngiltere'den aldığı beraberlikle avantajlı durumda gözüken; yine kupa başlamadan önce futbolseverlerce sürpriz adayı olarak gösterilen bir takım. Slovenya'nın maça hızlı başlaması; çok şık bir golle öne geçmesi ve skoru daha sonra 2-0 getirmesi sürpriz oldu benim için. Abd'nin bu kadar kolay geriye düşeceğini zannetmiyordum. İngilizlere karşı bile direnç göstermeyi başarmışlardı. Slovenya'nın ikinci golünden sonra kameralar tribündeki Abd vatandaşlarını gösterdi, hepsi umutsuz gibiydi. Fakat ikinci yarıda devreye giren Abd'nin en büyük yıldızı London Donovan'ın müthiş golüyle rüzgar tersine döndü. Hem Birsa'nın golü, hem de Donovan'ın golü kupanın en güzel gollerindendi. Bu rüzgarı arkasına alan Abd önce beraberliği yakaladı, ardından faul ile sayılmayan bir golü attı. Maç bir 5-6 dakika daha oynansaydı Abd bu maçı çevirebilir, futbol tarihinde mühim bir başarıya imza atabilirdi.

Hiç umulmadık maçlar zevkli geçiyor bu kupada...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -