Yazan : steven_stiffler 16 Haziran 2010 Çarşamba

50' Robert Vittek
90+3' Winston Reid

Yeni Zelanda gibi futbolla alakası olmayan bir ülkeyi yenmesini beklerdim Slovakya'nın. Gerçi hocası oğluna torpil geçip 11e koymuş. İzleyemedim. Fırsatım olsa da Stoch'u sahada göremeyince izlemezdim zaten bu maçı. Sıkıcı geçeceği belli bir maçtı. Son dakika golüyle kuponumu da yaktı Yeni Zelanda. İngiltere 1., Abd 2. çıkar , Almanya ve Hollanda lider bitirir, Yeni Zelanda 0 çeker diye sempatik bir kuponum vardı. Slovakya'nın şansı kalmadı diyebilirim. Paraguay ve İtalya rahat çıkacak gibi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -