Yazan : steven_stiffler 10 Haziran 2010 Perşembe

Transfere çok şaşırdığımı belirterek başlayayım. Gazetelerde yazan transfer haberlerinin hiç birine inanmıyorum. Özellikle Fenerbahçe ile ilgili olanlara... Adnan Polat'ın Stoch'u istediklerine dair açıklaması olduğu için Galatasaray'ın Stoch'u almaya çalıştığına inanıyordum. Hatta Twitter'da "İnşallah alamazlar" bile yazdım. Hiç huyum değildir. Galatasaray kimi alırsa alsın, hiç umrumda olmaz. Ama Stoch'u alsalardı cidden üzülürdüm. Miroslav Stoch ismi tabi ki Twente maçlarımızda dikkatimi çekti. Gökhan Gönül'ün Fenerbahçe'de çok üst düzey isimlere karşı oynadığını ; Malouda, Capel gibi isimlere karşı ayakta kalabildiğini görmüştük. Fakat Stoch Gökhan'ı oldukça zorlamış, zaman zaman mahvetmişti. O maçtan sonra ister istemez insan Twente maç özetlerinde Stoch'u arıyor. Stoch da hemen hemen her maçta kendini gösterdiği için arayan bulmakta zorlanmıyor da...

Yıllardır Fenerbahçe'nin ilk kez böyle bir genç yabancıya yatırım yaptığını görüyorum. Miroslav Stoch Chelsea'da şans bulamasa da geçen sezonki Twente performansıyla en kötü ihtimal Bundesliga'ya transfer olur diye düşünüyordum. Fenerbahçe yönetimi ders almayı öğreniyor sanırım nihayet. Yıllardır Fenerbahçe'de izleyemediğimiz türden bir oyuncu olan Stoch inşallah bir milad olur. İnşallah bundan sonraki transferler de çok büyük isim olmaktansa Stoch gibi potansiyelli, takıma faydası dokunacak, kendini kanıtlamaya çalışacak isimler olur. Soldan içe kat edişlerini, sıfıra inişlerini, 90 dakika bitmek tükenmeyen bilmeyen enerjisini, gollerini, driplinglerini izlemek için şimdiden sabırsızlanıyorum. Artık Dünya Kupası'nda Slovakya'yı da ayrı bir dikkatle takip edeceğiz. Slovakya demişken ; Stoch mutlaka Holosko'ya sormuştur,mutlaka fikrini almıştır diye düşünüyorum. Holosko'nun da olumlu bir düşünce belirttiğine de eminim.

Stoch Fenerbahçemiz'e hayırlı uğurlu olsun...Dilerim çocukken forma numaram olan 15'i bu sezon Fenerbahçe'de Miroslav Stoch giyer. Transferde Galatasaray'a atılan çalım da ayrı bir güzel. Forumlarındaki komik yorumlar görülmeye değer...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -