Yazan : steven_stiffler 14 Haziran 2010 Pazartesi

79' Robert Koren

Cezayir'in bu kadar dandik bir takım olduğunu düşünmüyordum. Sarışınlaşarak turnuvanın en itici takımlarından birisi olmuşlar ayrıca. Jobulani balonu, TRT Spikerleri, mesai saatinde maçların oynanması ve tabi ki vuvuzela sesleri turnuvanın tadını çıkartmamıza izin vermiyor maalesef. Slovenya grupta alabileceği tek 3 puanı aldı. ABD maçında belki bir beraberlik koparabilirler; lakin İngiltere'ye direnebileceklerini sanmıyorum. Cezayir 0 çeker herhalde artık...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -