Yazan : steven_stiffler 16 Haziran 2010 Çarşamba

39' Alcaraz
63' Daniele De Rossi

Favori takımım İtalya , şu kıytırık dünya kupasında bizi futbola doyuracak diye ümitliydim. Aslında değildim; ümitli olmak istiyordum desek daha doğru olur. Sonuçta İtalyanlar savunmalarıyla ünlü...Ee Paraguay da defansif oynayan bir takım. Bu maçtan bol gol ve seyir zevki beklemek hayalcilikten öteye geçmezdi.

İtalyan oyuncuların suratları asık. Tıpkı Iaquinta'nın yukarıdaki fotoğraftaki hali gibi... Bir çoğu asık suratla oynuyor. Ayrıca Lippi epey sürpriz yaptı kadroda. Örneğin ben Pepe'nin yedek olarak düşünüldüğünü tahmin ediyordum. Maçın en iyisiydi Pepe. Orta sahada Gattuso kesilmiş. Savunmada ise hala Cannavaro ve Zambrotta'nın oynuyor olması 2014 Dünya Kupası'nda da oynayacaklarmış hissi verdi bana. Goller iki kıytırık pozisyondan geldi. Başlı başına sıkıcı bir maçtı yani... 2006 Dünya Kupası'nda İtalya ilk maçtan itibaren jest ve mimikleriyle bile istekli ve arzulu olduğunu belli ediyordu. Şimdiki İtalyan mimikleri ise Aragones'in Fenerbahçe'si gibi...
Bu fotoğraf çok hoşuma gitti. Barrios'un etrafında 5 İtalyan... Yağmur efekti de ayrı bir seksilik katmış.

Maçın en çok alkışı hakeden ismi şüphesiz Juventus'un yeni transferi Pepe.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -