Yazan : steven_stiffler 12 Haziran 2010 Cumartesi

6' Heinze

İkinci yarısından itibaren yetiştim maça...Turnuvanın en sünepe favorisi şüphesiz Arjantin. Ne bir taktiği var, ne belli başlı bir onbiri var, ne bir oyun karakteri, ne de doğru düzgün bir hocası var. İşte Messi'si var diye favori zaten... Messi tek başına didindi, yırtındı. Ama götürebilecek mi ? Götürecekse nereye kadar götürecek muamma. Maçın başında kurulmuş bir baskı ve erken atılmış bir golü var Arjantin'in... Nijerya'nın ise kaliteli, fakat bir o kadar da beceriksiz forvetleri var. İleriye ne kadar top götürürsen götür, gol yapma şansları düşük. Haa elbet olur ama bu maçtaki şekilde değil... Hele Odemwingie yüzde yüzlük pozisyonda pas vermeyerek takımın emeğini hiç etti. Messi'nin özverisine karşı Enyeama'nın özverisi vardı sahada. Enyeama iyi kaleci, daha önceden takip etmişliğim var. Zaten Afrikalı kalecilerin genel özelliklerinden birisi estetik olmalarıdır. Enyeama da yeteri kadar estetiğe sahip bir kaleci. Maradona'nın en büyük fiyaskosu sağ beke Jonas Gutierrez'i koyması. Zanetti'yi almadığına çok pişman olacak Maradona...

Arjantin forması bir başka yakışıyor Veron'a. Arjantin bir yerlere giderse iyi oyuncularının faktörüyle gider. Maradona'nın hiç katkısı olmaz. Zaten maç bitiminde finale çıkmış sevindiler, ayar oldum. Ama bana sorarsanız en fazla çeyrek final diyorum Arjantin için... Nijerya'da Enyeama günü kurtaran isimdi. Odiah ise fena oynamadı. Kaita da çok mücadele etti. Taiwo'nun sakatlığı devam ederse adamım Echeijile oynayabilir kalan maçlarda. Arjantin'de Veron orta saha tek başına mücadele ederken ; Messi'nin istekli ve arzulu oyununa rağmen şanssız olması, Tevez'in bir türlü aradığı pozisyonları bulamaması skoru 1-0 da tuttu. Yoksa bu sünepe Arjantin bile beceriksiz Nijerya'ya en az 3 fark atabilirdi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -