Yazan : steven_stiffler 18 Haziran 2010 Cuma

İlk olarak fikstür saçmalığına değineceğim. Madem A Grubu ilk maçı bir önceki gün akşam oynandı, ertesi günün ilk maçı neden B Grubu oluyor anlamadım. Gece maçları futbolcuların daha çok sevdiği maçlardır. Bugün gece oynamak Arjantin ve Güney Kore'nin hakkıydı.

Arjantin ilk maça oranla derli toplu bir görüntü çizdi. Maradona'dan hoca olmaz, her zaman arkasındayım bu fikrimin. Şampiyon bile olsalar fikrim değişmez. Pas yapan, ayağa oynayan bir takım görüntüsü vermekle kalmadı sadece Arjantin. Aynı zamanda ofansif düşünerek pas trafiği oluşturdular. Tıpkı İspanya gibi. Öyle yana veeer, sağa ver, arkaya dön, önündekine ver şeklinde uyuşuk futbol oynamadılar. Güney Kore'nin kadrosu kaliteli değil pek. Ama çok koşan bir takım, 90 dakika koşuyor adamlar. Arjantin'in erken gelen 2 duran top golü Kore'yi epey bozdu. Özellikle adamım Park Chu Young'ın kendi kalesine gol atmasına çok üzüldüm. Her biri ikişer gol atsaydı da, Park Chu Young atmasaydı o golü. Higuain golü koklayarak hat-trick yaptı bugün. Kısır geçen gol yarışında büyük bir artı sağlamış gibi gözükse de ; yeni hat-trickler de çıkabilir, belli olmaz diyorum.

Güzel maç oldu. En azından gol vardı hocam. İkinci maçlardan gördük ki ; turnuvanın devamı daha atraksiyonlu olacak gibi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -