Yazan : steven_stiffler 7 Haziran 2010 Pazartesi

Sevdiğim isimlerden birisidir Murat Kekilli. Ayrıca ilk albümü hariç her albümünü orijinal almışımdır. Yeni albümü olan Kalbimdeki Darp'ı henüz almadım, lakin internetten edindim tabi ki. Murat Kekilli medyanın çok içinde olan bir isim değil. "Düz Adam" tanımına uyan bir insan gibi gözüküyor. Tabi iç dünyasını çok bilemeyiz. Fakat geçen bir röportajını okudum. Yine içten açıklamalar yapmış. Hatta şöyle bir kısım var ki ; okuduğumda tebessüm ettirmişti.

Soru : Çocuk hayaliniz var mı ?
M.Kekilli : Çocuk yer yüzünün süsü yaa! İki,üç,dört,beş...Bakabildiğim kadar. Kopyalama yolla değil tabi, organik yolla. Kocaeli'nde bir çocuk yurdunda manevi çocuklarım var. Orada 125'e 125 maç yaptık. Maç bitene kadar ayağıma bir kere top değdi.


Albüme ismini veren Kalbimdeki Darp şarkısı aylar önce internete düşmüştü aslında. Tipik bir Kekilli şarkısı. Güzel melodisi olan, basit fakat anlamlı sözlerle süslenmiş, güzel yorumlanmış bir şarkı. Albümde bunun haricinde 9 şarkı daha var. Klip şarkısı olan Ver Bana Düşlerimi, Senden Uzakta, Sevmişsem, Gözlerin Yalancı Bahar, Gözümün Karası favori şarkılarım. Ayrıca "Bu da Geçer" türküsüne yaptığı yorum da müthiş olmuş. Mutlaka dinlenmeli. Sadece Dut Ağacı Değilem türküsünü pek beğenmedim. Murat Kekilli'nin yorum kalitesi tartışılmaz ; zaten her albüme mutlaka türkü koyup kendi tarzıyla yorumluyor. Lakin "Dut ağacı değilem, her gelene eğilem" diye absürt bir sözle başlayan bu türkünün yerine başka bir türkü yorumlasa daha hoş olurdu.

Sonuç olarak ; Kekilli'nin tarzını sevenlere mutlaka tavsiye edebileceğim bir albüm olmuş. Özletmişti, zamanlaması ve dönüşü isabetli oldu.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -