Yazan : steven_stiffler 18 Haziran 2010 Cuma

64' Hernandez
77' Blanco (pen)

Son dönemlerde gördüğüm en zevkli Fransa maçıydı. Tabi bunda pay Meksika'nın. Maçın elle tutulur bütün ataklarını Meksika yaptı. Özellikle ilk yarı çok etkiliydiler. Fransa ilk yarı Anelka'nın cılız şutu dışında hücumda yoktu. Meksika'nın sağ kanat oyuncusu Barrera da çok iyi oyuncuymuş. Böyle oyuncuları niye keşfedemiyoruz diye kendimize kızarız ya; işte o tip bir oyuncu Barrera. Uruguay-Meksika gruptan çıkar demiştim, şimdi ikisine de birer beraberlik yetecek. İrlanda'nın, Robbie Keane'in Dünya Kupası'na gelmesine elle kolla engel olan Fransa da beter olsun diyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -