Yazan : steven_stiffler 14 Haziran 2010 Pazartesi

84' Asamoah Gyan (pen.)

Gana Afrika'da en sevdiğim takımlardan biridir. İyi bir kadroları , fakat bu kadro vasatın biraz üstünde forvetleri olduğundan genelde başarılı olamazlar. Maçı izleyemedim; fakat yorumlara baktığımda adamım Tagoe'nin beğenildiğini gördüm. Tagoe iyidir. Sırbistan'ın kağıt üzerinde çok iyi bir kadrosu var,o yüzden sürpriz adayı olarak gösteriliyorlar zaten. Lakin dün oldukça etkisiz olmuşlar ki ; Kingson gibi kazma kaleciye gol atamamışlar. Ayrıca Krasic de hayal kırıklığı yaratmış. Hayal kırıklığı yaratması Fenerbahçe'ye gelmesini sağlayabilir. Ama zannetmiyorum Manchester istiyorsa ; turnuvada kötü olsa da alır. Bol kırmızı kartlı bir kupa oluyor bakalım böyle mi devam edecek ?

Gana bir kaza bela yaşamazsa çıkar artık bu gruptan... Ama Avustralya da Gana için kolay bir rakip değil tabi ki.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -