Yazan : steven_stiffler 13 Haziran 2010 Pazar

4' Gerrard
40' Dempsey

2 günün en zevkli maçını bekliyordum. Nitekim öyle de oldu diyebilirim. Hop oturup hop kalktığımız, seyir zevkinin üst düzey olduğu bir maç değildi ; fakat diğerlerine nazaran seyir kalitesi daha yüksek bir maçtı. Capello'nun Heskey'i forvetteki son alternatif olarak düşündüğünü zannediyordum. Fakat bugün Heskey'e 11de şans verdi; o da fena oynamadı. Rooney'in üzerinde çok fazla beklenti olması baskı yaratıyor olabilir. Kaleci sıkıntısı var diye diye, kaleci kompleksine soktular İngiltere'yi. Zannedersin ki kalede Süleymanou Hamidou var. İngiltere'nin üst düzey 2 kalecisi Robert Green ve Joe Hart'ın yanı sıra ; yılların tecrübesi David James var. Önlerinde süper savunmacılar var. Bu kaleciler İngiltere'nin kalitesine yakışmıyor diye tartışılıyor. Ama ben öyle düşünmüyorum. Bugün Green'in yediği gol saçma ötesi. Fakat her kaleci böyle goller yiyebiliyor. Cech'in Nihat'a armağan ettiği gol daha dün ikram edilmiş gibi... Green'in hatası pahalıya mal olacak muhtemelen. Bir dahaki maç David James'i bekliyorum. Umarım Capello beni yanıltır ve Robert Green'i agresif tavırlı İngiliz medyasına yem etmez.

İngiltere fena oynamadı. Sadece bizim Premier Lig temposunu beklememizden ötürü, izleyenlerde biraz hayal kırıklığı oldu. Fakat İngiltere sağlı sollu gelen, üretken bir takım görüntüsündeydi. Özellikle sağ kanatta Lennon ve Johnson çok çalıştı. Abd'de Donovan 2002'de patlama yapması beklenen genç yeteneklerdendi. Şimdi takımın beyni rolünde... Olgunlaşınca gerçekten kaliteli bir futbolcu oldu. Bugün ilk yarıda özellikle çok iyiydi, fakat ikinci yarı yokları oynayacak kadar oyundan düştü. Abd için en büyük şanslardan birisi Oguchi Onyewu. Çok özel bir oyuncu. Geçen yıl Konfederasyon Kupası'nda Brezilya maçında tek başına savaşmıştı adeta. Bugün de hem savunmada, hem de duran top ataklarında oldukça başarılıydı. Geçen sene Fenerbahçe alabilseydi ; 1.sınıf bir savunmamız olacaktı. Altidore'un Carragher'a yaşlılık sinyali verdirdiği pozisyon gol olsa kalan dakikalarda müthiş bir maç izleyecektik. İngiltere'nin en büyük zaafı orta sahada defansif oyuncu olmaması.

Bu ikili bu gruptan rahat çıkar.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -