Yazan : steven_stiffler 11 Haziran 2010 Cuma

Gidişi bir çoğumuzu üzmüştü, gelişi bir çoğumuzu sevindirecek şekilde oldu. Ertuğrul Hoca yardımcı olarak devam ediyor, Aydın hocamız tekrar takımın başında. Geçen sezon Oktay Mahmudi ile ikisi gelecek deniyordu, o zaman bile çok heyecanlanmıştım. Şimdi Aydın Örs hocamız genel menajer olarak takımımızın başında olacak. Aydın Örs ismi bile bizi mutlu etmeye yeter.

Yönetim ders alıyor demiştik, hakikaten alıyor gibi. Eskisi gibi lafta değil, icraatta da bunu görebiliyoruz. Hoşgeldin Aydın Hoca...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -