Yazan : steven_stiffler 17 Haziran 2010 Perşembe

52' Gelson Fernandes

Maçı yarım yamalak takip edebildim. Jabulani topla İspanya'nın nasıl bir pas trafiği oluşturacağını merak ediyordum. İspanyollora top farketmiyor, adamların bahanesi yok. Çok iyi bir pas trafiği oluşturdular yine ilk yarı. Sadece son vuruşları istedikleri düzeyde yapamadıklarından ve Benaglio da gününde olduğundan golü bulamadılar. Benaglio her zaman iyi kalecidir gerçi... İsviçre deyince aklıma savunma futbolu geliyor hep. Yine duvar savunma yapıp 0-0 a bağlamak isteyeceklerdir diye düşünüyordum. İlk yarı hemen hemen öyleydi. Atakları İspanyollar geliştirirken , İsviçreliler karşılama yaptılar sadece. İkinci yarıya biraz hareketli başlayacak gibi oldular, o hareketlenmede de savunma hatasından attıkları gol geldi. Gelson'u ilk kez sol kanat gibi oynarken gördüm. Cılız gözüken fakat kuvvetli bir ön libero Gelson Fernandes. Del Bosque'nin Pedro'lu Navas'lı hamleleri İspanya'ya gol getirmeye yetmedi. İspanya'nın müthiş pas trafiğine rağmen golü bulamaması futbol açısından kötüydü kabul etmek gerekir. Sonuç olarak da ; şimdilik en güzel futbol H Grubu'nda oynandı diyebilirim. İsviçre ile Şili 2.lik için kapışacak diye beklerken ; ikisi de gruptan çıkar ve İspanya veda ederse hakikaten çok ilginç olur.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -