Yazan : steven_stiffler 14 Haziran 2010 Pazartesi

8' Lukas Podolski
26' Miroslav Klose
68' Thomas Müller
70' Cacau

Şu maçı izleyemediğim ve yazacak çok şeyim olmadığından dolayı üzüldüm. Almanya genç kadrosuyla da turnuva takımı olduğunu kanıtlarcasına oynamış. Podolski özellikle ligde hiç birşey oynamasa bile milli takımda iyi oynayıp, gol atabiliyor. Mesut Özil isminden epey söz ettirmiş. Sami Khedira hakettiği formaya kavuşmuş. Klose'nin golü 2008'de bize attığı golü hatırlatıyor. Kupanın seyir zevki en yüksek maçı olmuş Almanya-Avustralya maçı... Zaten diğer maçları izlemeyip özetlerini seyretsen de az çok fikir sahibi olabiliyorsun. Ama bu maç kaçıranların hakikaten üzüleceği bir maç olmuş. Almanya'nın en azından yarı final göreceğini düşünüyorum. Zaten yarı finale gider dediğim takımlar ; İngiltere,İtalya,Almanya ve İspanya.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -