Yazan : steven_stiffler 17 Haziran 2010 Perşembe

24' Diego Forlan
80' Diego Forlan (pen)
90' Alvaro Pereira

Maçtan önce Uruguay ev sahibine fark atacak deseler inanmazdım. Uruguay benim gruptaki favorim ama bu grup çok kısır geçmesini beklediğim bir gruptu. 3-0lık sonuç bir hayli şaşırtıcı oldu. TAbi Afrika'nın 10 kişi kalmasının payı tartışılmaz. Afrika zaten sıradan takım. Uruguay ise ortalamanın biraz üstünde bir takım. Uruguay'ı öne çıkaran faktör daha tecrübeli oyuncularının olması. Bunun da en somut örneği Diego Forlan. O Diego Forlan'ın attığı gol de maçın kırılma anı oldu. Golde topun kaleye girişi çok entresan geldi bana. Savunmaya çarpıyor falan tamam da, çok ilginç bir şekilde yön değiştiriyor. Defalarca izledim, hepsinde ayrı bir ilginç geldi gözüme. Gol çok şık. Uruguay büyük avantaj yakaladığı gibi, 2 maçta da gol yememeyi başardı. Ayrıca Forlan 2 gol atan, bir maçta 2 gol atan ilk oyuncu oldu ve her golde farklı bir isim olması serisini yıktı. Benim izlediğim Dünya Kupaları'nda hiç ev sahibi takımın gruplardan çıkamadığını görmemiştim. Bunda göreceğim gibi...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -