Yazan : steven_stiffler 21 Haziran 2010 Pazartesi

25' Luis Fabiano
51' Luis Fabiano
62' Elano Blumer
79' Didier Drogba

Bu maçla birlikte kupanın en gerilimli maçını da geride bıraktık. Brezilya favori olduğu grupta Fildişi'ni yenerek rakibinin şansını azalttı. Fildişi Sahili'nde gözlerim hep Artur Boka'yı arıyor. İki maçtır düşünmüyor Eriksson Boka'yı. Brezilya akşam galibiyeti hak etti. İyi oynadılar. Tabi Brezilya'nın artık o eski Brezilya olmadığının bilincinde konuşuyorum. Yoksa eski Brezilya ile arasında çok büyük farklar var. Fakat akşam ayağa pas yaparak, basit ve hoş bir futbol sergiledir. Bireysel yeteneklerin ön plana çıkmasıyla Fildişi gibi güçlü bir takıma 3 gol attılar. O bireysel yeteneklerden en önemlisi şüphesiz Kaka. Real Madrid'de beklentilerin altında bir sezon geçiren Kaka dün akşam çok etkili bir futbol oynarak 2 güzel asist yaptı. Yine sezon içinde bekleneni veremeyen Galatasaraylı Elano, 2.maçında da iyi oynarak gol attı. Bu formu Elano'nun ederini arttıracak. Galatasaray satmak isterse iyi bir fiyata satabilir. Tabi biraz yönetim becerisi gerekiyor bunun için. Luis Fabiano 2.golde adeta ders verdi. "Adam golcü beyler" demek istiyorum. Maç gereksiz yere gergin geçti bence. Abdulkader Keita tam bir çirkef, tam bir pislik. Ligde defalarca çirkefliğini yapmıştı. Dün akşam önce rakibine taban girip kırmızı kart görmeden yırttı. Sonra da Kaka'yı attırmak için ölü numarası çekti yine... Böyle futbolcular midemi bulandırıyor. Afrika'nın en önemli takımı Fildişi Sahili de gruptan çıkma şansını zora soktu. Gana Afrika'nın tek temsilcisi olarak bir üst turda devam edecek galiba...


Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -