Yazan : steven_stiffler 21 Haziran 2010 Pazartesi

27' Enrique Vera
86' Christian Riveros

Paraguay iştahlı takım. Slovakya ise bekleneni veremeyen bir takım. Bu grupta üçüncü yada sonuncu olma ihtimali tabi ki daha yüksekti. Fakat futbol olarak kadrosunun kalitesini yansıtamıyor Slovakya. Stoch hazırdır,değildir onu bilemem. Ama hocanın körpe oğlunu torpille oynattığı bir gerçek. Weiss ileride dünyanın en iyilerinden bile olsa, bu kupada torpille oynayan bir oyuncu olarak hafızamda yer alacak. Paraguay'ın ilk golünü atan Vera İtalya maçında da müthiş mücadele göstermişti. Paraguay elindeki golcüleri daha iyi kullanabilse çok daha kaliteli bir takım olur. Gruptan lider çıkacağını tahminlerime yazmıştım. Bunun için de önünde tek Yeni Zelanda engeli kaldı. Yeni Zelanda da gösterdi ki ; Paraguay'a çabuk pes etmeyecek. Zira onların da gruptan çıkıp büyük bir sürpriz yapma şansları var. Ama Paraguay bu iştahla Yeni Zelanda'yı yenecektir. Kiliti açamadığı anlarda bu kez Cardozo'nun, Barrios'un, Santa Cruz'un, Valdez'in devreye gireceğini düşünüyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -