Yazan : steven_stiffler 31 Mayıs 2010 Pazartesi

Şu transfer için son 1 haftadır ettiğim duanın haddi hesabı yok :) Tartışmasız en güzel voleybolcu olan Kasia Ewa Skowronska yeni sezonda Fenerbahçe'mizin çubuklu formasını giyecek. Hem güzel, hem de mevkisinin en iyilerinden... Gamova'nın yerini doldurur mu göreceğiz. Ancak Fenerbahçe'mize ve voleybolumuza çok büyük şeyler katacağı kesin. 2008-2009 sezonunda voleybol maçlarını yazarken, kimse girip okumuyordu bile. Geçtiğimiz sezon Fenerbahçe Acıbadem'in başarıları ve uyandırdığı ilgi sayesinde voleybolun ülkemizde izlenme oranı ve branş değeri de arttı tartışmasız. Skowronska ile ilgi zamanla ikiye katlanacaktır. Henüz resmi açıklama yok. Yalnız Pesaro'nun sitesinde sözleşmesinin feshedildiği yazılmış. Turchia'ya gidiyoreee diyor. Hadi hayırlı olsun.

Hoşgeldin Kraliçe...

(İnşallah bir aksilik çıkmaz da göt olmayız. )

Edit : Göt oldum.

One Response so far.

  1. Şimdiden basarılar Gamovanın yeri dolmaz yalnız yerinde oynayabilecek 4-5 oyuncudan biri Kasia
    http://www.sport.pl/siatkowka/1,65069,7949789,Siatkowka__Turcy_kusza_Katarzyne_Skowronska_Dolate.html

    biraz google ceviri iletercume ettim furst ile lo bianco ismide gecio bakalım =)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -