Yazan : steven_stiffler 17 Mayıs 2010 Pazartesi

Dün akşam İzmit'te Fenerbahçe formalılara saldıran Kocaelisporluları öğrenince tiksindim. Futbol değerlerimizi baltalayan bu magandalar, takımları parasızlıktan küme düşerken neredeydiler ? Madem bu kadar gözünüz kör derecede Kocaelisporlusunuz, takımınıza maddi destek olup ligde kalmasını sağlasaydınız. Şiddet uygulamak kolay...

Bugüne kadar İzmit'te hep formamla gezdim, bir sıkıntı yaşamadım. Lakin sık yaşandığını ve dün akşam yaşandığını da biliyorum. Üstelik planlı programlı. Kendinize gelin ! 2.Lig B Kategorisinde, yani 3.basamakta bol şanslar hodri meydan. Zira şansa,bala çok ihtiyacınız olacak.

One Response so far.

  1. 15-20 kişiyle 1 (bir) kişiye dayılanmak da ancak böyle çakallara göre bir iş.

    Bu çakallarla arasının iyi olduğunu duyduğum gfb ve reisi sefaya da selamlar bu arada.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -