Yazan : steven_stiffler 9 Mayıs 2010 Pazar

Haftaiçinde City deplasmanında alınan galibiyetle Şampiyonlar Ligi vizesini garantilemişti Tottenham.Burnley ise ligden düşen,taraftarının önüne Premier Lig'de son kez çıkan bir takımdı bugün.Bir daha ne zaman çıkarlar kim bilir ?Maçı kazanıp,taraftarı teselli edecek olması motivasyonu olumlu yöne çekebilirdi.Tottenham'ın ise ligi 3.bitirmesi için, Arsenal'in evinde Fulham'a yenilmesi ; Tottenham'ın burada kazanması gerekiyordu ki o da çok küçük bir ihtimaldi.

Harry Redknapp ideal kadrosunu sahaya sürdü.Sadece kaleci farklıydı.Haftalardır Tottenham'ı taşıyan Gomes bugün yerini Ben Alnwick'e bıraktı.Ben Alnwick bir kaç sene önce adanın gelecek vaat edilen kalecilerinden olarak gösteriliyordu.Fakat çok forma bulamaması nedeniyle epey paslanmış gördük ki...Tottenham Bale ve Modric'in birbirinden şık golleriyle 2-0 öne geçtiği maçta,ligden düşen Burnley'e 4-2 mağlup oldu.Ben Alnwick kalede olmasaydı skor yine 4-2 olurdu ona şüphem yok.Zaten 3.kaleci konumundaki Alnwick bir 10-15 sene daha bu konumda kalabilir şu haliyle.

Tottenham ligi 4.bitirdi böylelikle...Şampiyonlar Ligi için ön eleme oynayacak.Tottenham'ın yazın nasıl bir transfer politikası izlemesi gerektiğini,neler yapması gerektiğini kendimce yazacağım ilerleyen günlerde.

Tottenham için zevkli bir sezondu şüphesiz...Teşekkürler Tottenham,izlettiğin futbol için!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -