Yazan : steven_stiffler 15 Mayıs 2010 Cumartesi

Vallahi gitti be...Belki de ilk defa bir voleybolcu takımdan ayrıldı diye üzüldük. Var mıdır benzeri,hatırlamıyorum. En son aklımda kalanlar Babadan Fenerbahçeli Pelin Çelik'le yollar ayrıldığında biraz üzülmüştük. Anja Spasojevic gittiğinde de voleybolu takip eden her Fenerbahçeli üzülmüştü. Anja takımın ruhuydu adeta. Fakat Gamova çok farklı bir yere sahip şüphesiz. Hem takımın en önemli kozu, hem sempatikliğiyle taraftarın gönlünde yeri olan , Dünyanın en iyisi diyebileceğimiz bir isimdi.

Fenerbahçe Acıbadem bu sene Avrupa'nın en büyüğü olamadı. Belki seneye de olamayacak. Ama çok değil 2-3 sene içerisinde o kupa Türkiye'ye gelecek,buna şüphem yok. Gönlüm Gamova'nın da bunda payı olmasından yanaydı. Gittiği için çok üzüldüm. Ayrıca Fenerbahçe'den Gamova geçti, birlikte bir fotoğraf bile çektirememenin verdiği üzüntü de var. Belki bir gün, başka yerde buluşuruz be Katia.

Şimdi Gamova'nın gidişini pek içime sindiremiyorum,tamamdır. Lakin bunun nedeni, bizden gitmesi değil tam olarak. Dinamo Kazan'a gitmesi. Dinamo Kazan dediğin takım Rusya'nın 7.si. Bir Odintsovo'ya gitse ; Moskova'ya gitse tamam. Ama Dinamo Kazan'a gitmesi Gamova'nın vizyonuna yakışmadı bence. Acaba diyorum , işin içinde Rus mafyası parmağı mı var ? Yoksa eş-dost muhabbeti mi ? İçime pis bir kurt düştü bu konuyla ilgili...Türk insanı bu tip şeyleri sever.

Seda'yı çapraza çekmekten yanayım bu arada. Yeni bir çapraz peşinde koşmaya gerek yok. Ortaya bir yabancı alsak , Nati-Sokolova smaçörlerimiz olsa , Seda çaprazımız olsa yine çok üst düzey bir takımız zaten. Şampiyon kadroyu, 2 mağlubiyet almış kadroyu çok eşelemeye gerek yok.

Senin de yolun açık olsun Gamova... Anja Spasojevic gibi önümüzdeki sene maçlarımızı izlemeye salonumuza uğrarsın umarım...Güle güle.

One Response so far.

  1. benzete benzete, bu güzeller güzeli kızı buna mı benzettin diyeceksiniz ama, ben gamova'da memleket hasreti açısından hep bir torino'lu şaban havası hissettim. Bir Nati'nin, bir Anja'nın rahatlığı yoktu hiç, aşağılamak değil düşüncem karakteri böyle idi kızın. Yani mafya felan değil de memleket hasreti transferi oldu bu biraz.
    Yolu açık olsun, Fenerbahçe taraftarı böyle çok sevdiği sporcuları hiç unutmaz, Gamova da benim gözümde blr rapaiçtlr, blr pvhWdir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -