Yazan : steven_stiffler 10 Mayıs 2010 Pazartesi

Maçı izleyemedim.Lazio kendisi için çok anlamlı olan Livorno maçlarının ikisini de kazandı bu yıl.İlk maç Reja'nın da ilk maçıydı,Floccari'nin de...Brocchi kazması gol atmış,veda golü olur umarım.Lazio önümüzdeki hafta Udinese'yi ağırlayacak ve sezonu kapatacak.

Livorno : De Lucia - Perticone,Galante,Bernardini - Raimondi,Moro (86'Lignani),Mozart (46'Bergvold),Prutsch,Vitale - Lucarelli (46'Danilevicius),Bellucci.

Lazio : Muslera - Dias,Biava,Radu - Lichtsteiner (14'Diakite),Brocchi (88'Hitzlsperger),Ledesma,Mauri,Kolarov - Floccari,Rocchi (70'Foggia)

Sarı Kartlar : Raimondi,Prutsch,Dias
Goller : 13'Rocchi , 33'Lucarelli , 44'Brocchi

One Response so far.

  1. irriducibili says:

    Bu sene resme ahayl kırıklıgı yasadık , zaten son 2 senedır cokuste efsane lotito basta oldugu surecede pek umudum yok ama seneye bır seylerın degısmesını umuyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -