Yazan : steven_stiffler 20 Mayıs 2010 Perşembe

Geçen Vinnie Jones'un Mean Machine filmini izledim. Adam iyi oyuncu. Film de çok güzel... Bu iki isim ise Ada Futbolunun şovmenleriymiş adeta vakti zamanında. Tabi yaş gereği futbol hayatlarının birazına yetişebildim ben bu adamların. Paul Gascoigne'i severim. Çünkü hem Tottenham'da hem de Lazio'da oynamıştır. Renkli bir kişiliktir. Vinnie Jones da renkli bir kişiliktir. Sinemada da başarılıdır. Onu da sevmemek için bir sebep yok. Zaten Vinnie Jones deyince akla ilk Gazza'yla olan takım taklavat/torba sıkma enstantanesi gelir. Vinnie Jones'un bu fotoğrafı çok sevdiği için üstteki renkli haliyle evinin girişine astığı söylenir.

Düzeltme: Fotoğrafı asan Vinnie Jones değil, Gazza'ymış.

One Response so far.

  1. Adsız says:

    resmi asan jones değil gazza.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -