Yazan : steven_stiffler 6 Mayıs 2010 Perşembe

Mükemmel futbol,mükemmel! Tottenham'ın bu sezon her maçı müthiş keyif verdi bana.0-0lık maçları bile güzeldi.Zaten bu da 0-0 bitebilirdi.Müthiş pozisyonlar golle sonuçlanmadı.Gomes'in yine devleştiği bir maçtı.PSV ile Şampiyonlar Ligi tecrübesi bulunan Gomes,bu ligi özlemiş olacak ki ; müthiş performans gösterdi bu sezon.Bu vizenin alınmasında çok önemli rol üstlendi.Redknapp'ın orta alanı Huddlestone ve Modric'le kurması şaşırttı beni.White Hart Lane'de bunu yapsa şaşırmazdım ama deplasmanda yapması ilginçti.Redknapp geçen sezon kümede kalma yarışında devraldığı takımı önce rahatlatıp ligde tuttu.Ardından CL'ye taşıma başarısı gösterdi.Büyük hoca.
Belli ki Crouch da Şampiyonlar Ligi'ni özleyenlerden...Biraz şansı olsa ilk yarıdaki kafa vuruşu direkten dönmez,gol olurdu.Geç oldu,güç oldu ama oldu sonuçta.Hiç sevmediğim Crouch'a bile ısındım bu yıl.Göze hitap eden bir takımın parçası sonuçta.
Attığı gol alışıldık bir Crouch golü.Eski Tottenham'lı kaleci Fülop'un çaresizliği Cityliler için üzücüydü.
Peter Crouch'un golünün Tottenham tribünü tarafında olması sayesinde Tottenham taraftarının tüylerimi diken diken eden coşkusuna şahit olabildim.
Bale ve Huddlestone seneye ilk defa CL vitrinine çıkacak olmanın haklı coşkusuyla...İkisi de çok iş yaptı bu sezon.Seneye daha iyi olacaklar.Tabi büyük takımlardan biri Bale için milyon dolarlar saçıp bu yaz transfer etmezse.

Haklı sevincin görüntüleri...




Son olarak ; CAN'T SMILE WITHOUT YOU.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -