Yazan : steven_stiffler 16 Mayıs 2010 Pazar

İki takım için de prestij maçıydı. Lazio taraftarına son bir kıyak yaparak maçı kazandı. Hitzlsperger'e son hafta şans vermeyi akıl eden Reja, bu şansın karşılığını gol ile aldı. Brocchi kazmasının iki haftadır gol atması,seneye takımda kalabilir diye korkutuyor beni.
38.dakikada Kırmızı Kart gören Mauricio Isla, sahadan ayrılırken Totti gibi "Lazio kümeye" işareti yapmış.Isla'ya bu hareketinden sonra "sıç bokunla oyna" diyesim geldi. Sonuçta Lazio sezonu Udinese'nin önünde bitirdi.

Seneye Allah kerim...

One Response so far.

  1. irriducibili says:

    bız bu futbolu neden sezon boyunca oynamadık sasıyorum ama seneye ılk 4 gırcegımızı umuyorum . Mauricio Isla ya yorumun guzel olmus :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -