Yazan : steven_stiffler 2 Mayıs 2010 Pazar

Sezon başında aldığımız her galibiyette kalan haftaları sayıyordum.Üstelik 8de 8 yapmıştık ve minimum kayıpla atlatmamız gereken 26 maç kalmıştı.Bir dönem bocaladık,şampiyonluktan umudunu kesenler oldu.Ben onlardan olmadım,hiç bir zaman da olmam.Şimdi o 26 maçın 24ü geçti.İlk 8 haftadaki kadar rahat olmasak da,lider konumda bulunan takımız ligde.

Geçen hafta Kasımpaşa'dan çok çekiniyordum.Kasımpaşa'yı atlatalım gerisini alırız diye düşünüyordum.Bu hafta da Eskişehirspor için aynı duyguları yaşadım.Şimdi Ankaragücü için yaşıyorum.Demek ki; futbolcuların her zaman düşünmesi gereken "önümüzdeki maç" olayı,taraftara da iyice işlemiş.Zorlu dönemeçi kayıpsız atlatmamızın ve Bursaspor'la başa baş mücadelemizin; hata yapanın geride kalacak olmasının bunda payı büyük.

Eskişehirspor maçında tribünlerde nefes alacak yer yoktu.Tıpkı bir derbi maç gibiydi,şampiyonluk maçı gibiydi.Avrupa maçı gibiydi.Hazırlanan müthiş kareografinin tüyleri diken diken etmesinin etkisiyle başladı maç.Fenerbahçe taraftarın desteğini arkasına aldığında,ligde rakipsiz olduğunu kanıtlarcasına oynadı.Gerçekten öyle.Yeter ki taraftar her zaman doldursun tribünleri.Yeter ki biletler uygun fiyata olsun.Alex epeydir unutulan,klasına yakışan frikik gollerinden birini attı.Bu gol ile birlikte maç tamamen bizim insiyatifimize geçti.Geliştirdiğimiz ataklar yine forvetsizliğimizi yüzümüze vururcasınaydı.Özer'in golüyle rahatladık.İlk yarıyı 2-0 bitirince de ikinci yarı çok rahat oynadık.Çünkü Eskişehirspor hiç birşey yapamadı akşam.Bir takım bir şeyler yapar.Ya kontra atak düşünür,ya kanatlardan yüklenmeyi düşünür,ya geriye yaslanır,ya fazla direnç göstererek rakibi yormayı dener,ya da full ofansif oynar.Eskişehirspor'da hiç birşey yoktu.Kim ne oynadı belli olmadı.Rıza Çalımbay'ın değişiklikleri takıma olumlu yada olumsuz birşey getirmedi.Eskişehirspor nasıl pasif başladıysa,öyle bitirdi maçı.Ben kendi adıma doymadım Fenerbahçe'ye dün akşam.Daha farklı bir skor olsa,çok güzel olurdu.Gol yememiş olmak güzel yine de.Volkan rekora gidecek mi göreceğiz.Ama rekoru hak ediyor.

Stadın yeni dj'ini tartışmak çıktı şimdi de...Eee takım iyi,taraftar iyi,sonuç iyi.Birşeyleri eleştirmek gerek tabi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -