Yazan : steven_stiffler 23 Mayıs 2010 Pazar

Futbola ne kadar doyurdu tartışılır ama çok da kötü bir maç olmadığı kesin. Mourinho'nun taktik belli. Ne kadar güçlü olursa olsun, özellikle elemeli sistem ya da final maçıysa defansif oynamaktan vazgeçmiyor. Eldeki yıldız sayısı daha fazla olunca ve bu yıldızlar maça ağırlığını koyduğunda, Inter'in defansif oyuna rağmen daha çok pozisyon bulduğunu görüyoruz. Sistem defansif lakin sahada 4 ofansif oyuncu var. Sneijder, Milito, Eto'o ve Pandev. Milito hariç bütün takım savunma yapıyor. Inter takım savunmasını en iyi uygulayan takım şu anda. Mourinho ayrıldıktan sonra da en azından bir süre, işleyen bu sistemi sürdürürler.

Milito için üzülüyorum. Böylesi bir golcüyü yıllardır büyük takımda izleyemedik. Inter'e transfer olduğunda iyi bir yedek olur diye düşünüyordum. Adam Inter'e kupalar kazandırdı. Pandev çok değil; bir kaç ay önce Lazio'da başkanın egoları yüzünden kadro dışıydı. Şimdi Inter'le Avrupa'nın en büyük kupasını kaldırdı. Mourinho bir kez daha 1 numara olduğunu kanıtladı. Robben'i bencil olduğundan dolayı yıllardır sevmezdim. Bu sene Bayern'de daha bir lider vasfını üstlenince inanılmaz maçlar çıkardı. Futbol seven herkes şu Robben'i biraz olsun sever. Bu akşam da Bayern'in etkili olabilen, rakibe korku salan tek oyuncusuydu Robben. Hamit Altıntop'un Türk bayrağını boynuna sarıp şu kupayı kaldırmasını tabi ki isterdim. Ancak Inter daha çok hakeden taraftı. Hamit kötü bir oyun ortaya koydu üstelik. Bana fazla bencil oynadı gibi geldi. Bu sene pek Bayern'i izlemedim, bilmiyorum her zaman böyle midir ? Van Gaal çok düzgün bir adam, çok klas bir hoca diyerek postu bitireyim. Bir gün Fenerbahçe'de görürüz inşallah diyerek de olayı Fenerbahçe'ye bağladım yine hadi.

Bir pay da Lazio'ya çıkarayım hemen. Bu sezon Inter'in elinden kupa alabilen tek takım SS Lazio oldu. Sezon başında Çin'de yapılan Supercoppa mücadelesini Lazio kazanmıştı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -