Yazan : steven_stiffler 20 Ocak 2011 Perşembe

Steven Pienaar Dortmund'da oynarken takımın en iyi oyuncusuydu. Kadroya baktığında en dikkat çeken, en yetenekli oyuncuydu. Zaten Dortmund o dönemde düşüşte, vasat bir takımdı. Ajax günlerini ise hayal meyal hatırlıyorum. Belki de Ajax'ın çok iyi futbolcuları olduğundan dolayı Dortmund'daki kadar gözüme batmamıştır. Almanya'da tam bir 10 numara edasıyla oynayan Pienaar, Everton'da futboluna çok daha fazlasını ekledi. İngiltere fiziksel ve mental yönlerini de geliştiren Pienaar adada kalıcı olarak kalitesini ispatladı. Güney Afrika Milli Takımı'nın da uzun süredir önemli bir parçası. Harry Redknapp kadro genişliğini, lig ve Şampiyonlar Ligi'ndeki hedeflerini düşünerek Steven Pienaar'ı White Hart Lane'e getirdi. Modric'in alternatifi olacağını düşünüyorum. Ancak oldukça iyi bir alternatif olacağı ve zaman zaman Modric'i keseceği de kesin. Tottenham'da 40 numaralı formayı giyecek. İlk açıklamaları ise alıştığımız futbolcu demeçleri. İyi bir takıma geldiğini, formayı kapmak için çok çalışacağını, yaratıcılığı ve enerjisiyle takıma çok faydalı olacağını söylemiş. Ayrıca milli takımdan arkadaşı Khumalo'nun da Tottenham'a gelmesine çok sevindiğini belirtmiş.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -