Yazan : steven_stiffler 27 Ocak 2011 Perşembe

  • Emir Fenerbahçe'de en çok eleştirdiğim isimlerden birisi, bu akşam maç sonunda 1 saniyede 2 kere blok yaparak Valencia'ya son darbeyi indiren oyuncumuz oldu. Sadece maç sonu değil de, genel anlamda bakmak gerekir Emir'e. Bu akşam müthiş oynadı. Sadece Ömer Onan'ın bu kadar coşması, maçın 1 numaralı kahramanı yapmadı Emir'i.
  • Ömer ve Mirsad... Sizi her zaman Fenerbahçemizin parkedeki ruhu olarak gördük. Siz de her zaman formanın hakkını verdiğiniz için teşekkürler.
  • Ömer Onan insan değilsin. Savunmanı zaten herkes,her zaman konuşuyor. Ancak hücumda da herşeyi yapıyorsun. Fenerbahçe'nin en büyük değerlerinden birisisin. Basketbolcu değil de; futbolcu olsaydın yine takımı adına herşeyi yapan, olağanüstü bir futbolcu olurdun.
  • Ukic bugün biraz iyi olsaydı, Valencia maçını bu kadar heyecana bırakmaz; daha farklı bir skorla kazanırdık diye düşünüyorum.
  • Ayrıca Kaya'nın ve Oğuz'un da pek katkısı olmadı maça. Buna rağmen kazanmak, ayrı bir güzel.
  • Jasikevicius tecrübesiyle takıma kısa sürede çok katkı sağlıyor. Müthiş oynuyor, oynatıyor.
  • Lavrinovic hala formsuz.
  • Kinsey'in olmaması savunmamızı da etkiledi.
  • Taraftar iyi gibi başladı, sıradanlaştı. Maçın havasına giremedi gibi... Ancak Ntv de sesi epey kıstı gibi geldi bana.
  • Murat Kosova; Türk medyasının en iyi spikerisin. Açık ara...
  • Sean May ne oldu ? Kaçırdım o kısmı... Niye oynamadı ?
  • 2de 2 yaptık. Şimdi Valencia ile Olympiakos yesinler birbirlerini...
  • Bu karaktersiz hakemler bizi şampiyon yapmaz gibi geliyor bana... İnşallah maçlarda ezdiğimiz gibi, final de ezeriz hakemleri.

One Response so far.

  1. om3r says:

    maç hakkın daki düşüncelerin çoğuna katılıyorum..
    sadece ukiç hakkında valencıa'nın savunması onu bu halde oynamaya mecbur bıraktıgını dusunuyorum , baskı onu çok dışa itti yer yer..

    **başlıktaki resmi ben yayınlamıştım , aynı kareye benzer yorumlar yukledıgımız ıcın mutlu oldum :)) (ikinci kısmı yorumu onaylarken sılersın ıstersen sadece iyi dilekleri belirtmek ıcın yazdım.)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -