Yazan : steven_stiffler 31 Ocak 2011 Pazartesi

Guglielmo Stendardo'yu hep överim. Hatta hep övdüğümü de her seferinde söylerim. Forma için savaşan, formayı terleten oyuncuları sevmek çok anormal değil. Stendardo da öyle bir isim. Perugia'nın Serie A'da olduğu dönemde hem sağ bek,hem stoperde verimli maçlar çıkararak dikkat çekmiş; Perugia küme düşünce Lazio'ya gelmişti. Pek hakettiği değeri gören bir oyuncu olmadı. Delio Rossi'yle yaşadığı sorunlar nedeniyle Juventus ve Lecce'ye kiralık gönderildi. Reja iki sezondur kendisini kullanıyor, ancak alternatif olarak. Ha Biava-Dias ikilisi çok iyi işler çıkarıyor, çok uyumlular. Ancak ben Lazio savunmasını ilk Stendardo'nun ismini yazarak kurardım. İyi adam markajı, güçlü savunması var. Kafa toplarında da Biava'dan daha iyi. Fotoğraftaki görüntüsü çok hoşuma gitmişti haftasonu maçı izlerken. Henüz gol sevinci değildi. Ancak onun da hücuma çıktığı bir atakta kazanılan penaltı sonucu böyle hırslı sevinmesi , kendini taraftara sevdirmesi için yeterli bir neden.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -