Yazan : steven_stiffler 20 Ocak 2011 Perşembe

Ligdeki maça kıyasla, dün akşamki kupa maçının zevkli geçtiğini söylemek yanlış olmaz. Lazio'da sezonun formda oyuncusu Kaptan Mauri'nin yedek kalması; Roma'da ise Vucinic ve Menez'in yedek kalması dikkat çekiciydi. Lazio maça oldukça tempolu ve arzulu başladı. Sağdan Lichtsteiner'ın bindirmeleri Roma'ya zor anlar yaşatsa da gol olabilecek bir pozisyon gelmedi buradan. Sol kanat ise biraz daha durgundu. Radu hücuma pek fazla katkı veremediği Burdisso'ya attığı tekmeyle kırmızı kartın eşiğinden döndü. Hakem Radu'yu sarı kartla cezalandırdı. Zarate Lazio'da tek başına çabalıyor bazen. Defansif olarak Ledesma, ofansif olarak da Zarate. Kendi kendine hücumu yönetiyor, güzel paslar veriyor ama değerlendirecek; kendi ayarında bir takım arkadaşı olmamasının sıkıntısını çekiyor. Kozak'ın acemiliğiyle kaçan birkaç Lazio pozisyonu var ilk yarı. Bir de Zarate'nin şutu var. Roma'nın ilk yarı değil pozisyonu, şutu yok. Ayı lakaplı Adriano çıt kırıldım olmuş iyice. Ledesma'nın ufak bir omuz çekme darbesinden dolayı 20 dakika ağladı, sızladı. Roma'nın ilk yarıdaki kötü oyunu, Lazio'nun gol bulmasını sağlayamadı.

İkinci yarıda Ranieri taktiksel anlamda olumlu değişiklikler yaptı. Roma'nın en kötü iki ismi Greco ve Adriano'yu çıkarıp; Vucinic ve Menez'i aldı. Menez oyuna girer girmez Roma'yı atağa kaldırmaya çalışan bir iki girişimde bulundu. Kaleye şutu olmayan Roma, geleneksel hale gelmiş penaltılarından birisini kazanınca Borriello'ya golü atmak kaldı. Tıpkı lig maçında olduğu gibi... Ancak bu sefer Lazio'nun erken yanıtı gelince, maçın heyecanı devam etti. Hernanes penaltıyı değerlendirerek Roma ağlarına Lazio'nun ilk golünü bıraktı bu sene. Hernanes'e değinelim. Alex'e benzetiyorum yapısını. Çok etliye sütlüye karışmayan bir yapısı var. Takımı oynattığında mükemmel oynatıyor. Zarate ayarında topçu yok diyorum ya, Hernanes onlardan değil. Direksiyonun başına daha fazla geçmesi gerek. Akşam penaltı golü dışında pek sahada yoktu. Birkaç maçtır böyle. Pek savunmaya da yardım etmiyor.Radu'nun hatasından gelen alışılagelmiş bir Simplicio golüyle Roma 2-1 öne geçiyor, kalan sürede Lazio'yu zor duruma sokuyordu. Kozak dün akşam kötü oynamadı, rakip savunmayı epey tedirgin eden bir yapısı var. Ancak gol atacak bir oyun da sergilemedi. Reja'nın Floccari değişikliği mantıklıydı. Golden hemen sonra Floccari'nin bir volesi var ki ; sadece Lazio adına değil futbol adına gol olmalıydı o vuruş. Hasta halimle yerimden fırladım. Sezonun en güzel gollerinden birisi olurdu şüphesiz. Kalan sürede Bresciano'nun da oyuna girmesi Lazio'ya epey pozisyon kazandırsa da bir türlü gol gelmesine yetmedi. Bresciano'yu da oyunda kaldığı sürede beğendim. Takıma hareket getirdi. Hele bir boşa depar attığı pozisyon vardı ki; "Hay koçum benim!" dedim. Lazio'da Dias'ı çok beğeniyorum. 31 yaşına kadar Brezilya'da kalmamalıymış. Riise ise Roma savunmasına sınıf atlatıyor. Kupada bir üst turda Roma ve Juventus karşılacak.

One Response so far.

  1. Lenin says:

    su romadan kat ve kat daha kalıtelıyız ama ne hıkmetse yenemıyoruz ıyı oldu aslında tek hedef lig su futbolla su oyuncu kalıtesıyle scullıyle bereber ılk 3 e cok rahat oynarız bologno macındandan mutlak galıp almalıyız hafta sonu

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -