Yazan : steven_stiffler 16 Ocak 2011 Pazar

Lazio'ya ligin ilk maçında, ilk mağlubiyeti Sampdoria tattırmıştı. O maçta Lazio çok iyi bir futbol ortaya koymasına karşın, skor üretememişti. Ondan sonrası malum... Güzel bir galibiyet serisi geldi. Liderlik geldi, zirve mücadelesi geldi. Ancak bu gidişat son haftalarda yerini düşüşe bırakmıştı. Bugünkü beklentim, pozisyon sıkıntısı içerisinde bir maçtı. Öyle olmasına da üzüldüm. Lazio'nun evinde üstün oynamasını beklerdim. Son dakikalara kadar hiç birşey yoktu maçta. İki takım da doğru düzgün pozisyona girmekten bihaberdi. İlk yarının bir bölümünü zaten izlemeyemedim. Ancak izlediğim kısımlarda hiç birşey yoktu. İkinci yarı Diakite'nin alışılagelmiş kazmalıklarından birinde Pazzini çok net bir golü kaçırdı. Maçın sonlarına doğru Zarate'nin bir kaç gol girişimi olsa da; etkili pozisyonlar çıkmadı. Reja bugün maç kazandıracak hamleler yapmasını bildi. Scaloni 3 senedir Lazio'da. Gerçi bu 3 seneden 1sini kiralık giderek geçirdi. Kalan 2 senede bu adama hiç şans tanınmadı. Arjantin forması giymiş, son derece tecrübeli bir futbolcu. Çok üst düzey değil ama iyi bir alternatif. Ancak yedeğin yedeği konumundaydı hep. Bugün eksik olan sol bekte ona şans verdi Reja. Maçın sonlarına doğru; çok şans vermediği için eleştirdiğim Alvaro Gonzalez'i Brocchi'nin yerine; Libor Kozak'ı da ruh gibi gezinen Floccari'nin yerine oyuna aldı. Bu hamleler galibiyet getiren hamleler oldu. Alvaro Gonzalez oyuna dinamizm getirirken, Libor Kozak alışmaya başladığımız o kritik gollerinden birisini atarak galibiyeti getirdi. Genç futbolcudan ilk geldiği dönemlerde pek ümitli değildim. Ancak umut vaad etmeye devam ediyor. Lazio'nun nöbetçi golcüsü diyebiliriz artık onun için... Gol sevincinde formayı parçalaması ilginç görüntüler oluşturdu.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -