Yazan : steven_stiffler 24 Ocak 2011 Pazartesi

Lazio'daki düşüş belli. Geçen hafta kötü bir futbolla Sampdoria'yı mağlup etmeyi başarmıştık ama bu hafta gergin bir ortamda geçen Bologna deplasmanından puan çıkaramadık. En kötü tarafı da; Bologna gibi kısıtlı kadrosu olan, az pozisyon bulan bir takımın Lazio'ya 3 gol atması. Üstelik Floccari'nin erken golü rakibi tamamen demoralize başlatıyor maça. Ayrıca yeni gelen, takıma henüz adapte olamamış Sculli'yi; Takımın en formda isimlerinden Zarate'nin yerine tercih etmek de çok mantıklı bir seçim değil. Di Vaio'nun gollerinin her ikisi de çok şık ve klas kokan goller. Lazio genel manada çok kötü oynamıyor, silik bir futbol oynamıyor. Ancak hücum organizasyonları çok yavan geliyor bana. Muslera da kötü gününde olunca böyle bir mağlubiyet normal. Lazio'nun geri kalan haftalarda kısıtlı kadrosunun sıkıntısını yaşayabileceğini ve düşüşünün devam edebileceğini düşünüyorum. Ancak tabi ki gönlüm potada kalabilmekten yana... İtalya futbolunun iyi bir Lazio'ya ihtiyacı var. Potaya yeni bir heyecan katacak Lazio ve Napoli'yle bu sezon daha güzel hatırlanacaktır.

One Response so far.

  1. Benim icin cok supriz bir mac oldu. Helede 3 yemeleri. Italya ligi sasirtiyor hep beni.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -