Yazan : steven_stiffler 31 Ocak 2011 Pazartesi

Fenerbahçe maçıyla yakın saate denk geldiği için izleyemedim. Eve gelince baktım ; ilk şaşkınlığım 4-0lık skora oldu. İkinci şaşkınlığım ise 4-0lık skorun ilk yarıda oluşmasına oldu. Sabah özet görüntülerini izledim. Hakem Phil Dowd bir kırmızı kartla maçın içine etmeyi başarmış. Eski bir Tottenhamlı olan Danny Murphy'nin erken penaltı golüyle ev sahibi takım öne geçmiş. 13. Dakikada Dawson gibi tecrübeli bir stoperin, saçma sapan bir hatası var. Defansta çalıma girerek topu kaptırıyor, devamında şut vuran rakibin önüne kayıyor. Rakibin şutu kaleciden dönmüş dönmesine de; hakem burada çok skandal bir penaltı çalmış. Dawson'ın rakibine müdahalesi yok gibi gözüküyor. Rakibin öyle anormal bir düşüşü de yok. Şut vurarak kayan adam görüntüsü var. Fakat Dowd'ın kararı penaltı ve kırmızı kart. İşte buradan sonrası Tottenham için kabus gibi bir yarım saat. 15 dakikada gelen 2 penaltı golü ve 2-0lık mağlubiyet iyice oyundan düşürmüş Tottenham'ı. Yenilen 3. gol evlere şenlik. Dördüncü gol de ise Dembele şov yapmış, çok iyi bir gol atmış. Tottenham Carling Cup'tan sonra; FA Cup'tan da elenerek kupa defterini kapattı bu sezon. Ayrıca Harry Redknapp geldiğinden beri aldığı en ağır yenilgi bu diye hatırlıyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -