Yazan : steven_stiffler 19 Ocak 2011 Çarşamba

Zamanında Marie Ferdinand, Cappie Pondexter benim için neyse; Penny Taylor da oydu. Dümenin başındaki isimdi. Taurasi tartışmasız dünyanın en iyisi. Ancak duygusal bağımız kuvvetlenecek kadar bizimle olamadı. Penny geldiği günden bu yana sayı attı, takımın şampiyonluğunda rol oynadı. Dergiye poz vermek için giydiği çubuklu efsane forma ona bir başka yakışmıştı. Ancak bu gidişi ona hiç yakışmadı. Kızmak değil, sinirlenmek de değil duygularım. Penny Taylor'ı seviyorum, ne olursa olsun. Yanlış lanse edilmesin. Tabi ki hiç kimse Fenerbahçe'den büyük değil... Dünyanın en büyük spor kulübüyüz diyoruz, kimsenin kaprisini çekmek zorunda değiliz. (Haaa çekiyoruz o ayrı). Ben Penny'nin gidişinin kapris olduğunu zannetmiyorum. Kulüpten 649494 gün gecikmeli de olsa gelen açıklama, tam benim beklediğim gibi. Tamam kulüp bazı şeylerin üstüne örtmeye, işine geldiği gibi lanse etmeye alıştırdı bizi. Ancak Penny'nin olayı tam benim düşündüğüm ve tahmin ettiğim gibi açıklandı. Ve doğru bir şekilde açıklandığını düşünüyorum. Penny'de bir güvensizlik oluştuğu belliydi. Gitmeyi düşündüğü de belliydi. Hepimizin içinde bir şüphe,bir korkuydu. Ancak; Penny Taylor'ın takımdaki diğer arkadaşlarını bırakıp gideceğine ihtimal vermiyordum. Yanılttı, canı sağolsun... Gönül farklı şeyler isterdi. Bu akşam Ekaterinburg maçında oynasaydı, Final Four sonucunda Avrupa'da bize kupa getirip öyle gitseydi. Bu sezon kaldıracağımız lig şampiyonluğuna daha fazla katkı verseydi. O zaman Cappie gibi unutulmaz bir oyuncu olurdu.

Bir sözleşme feshi haberi yok, bu biraz umut veriyor. Bir ikna çabası var gibi gözüküyor.Çok suyunu kaçırmadan bir açık kapı bırakmalı, düşünmesi için süre vermeliyiz. Basketbol şubemiz son zamanlarda kötü yönetiliyor gibi gözükse de; ben bir B planının olduğunu düşünüyorum yine. Taurasi'nin yerine hemen transfer edilen Angel gibi, Penny'nin yerine de düşünülen bir isim vardır muhakkak.

Takım arkadaşlarına, taraftara sırtını dönüp gitsen de; yolun açık olsun Penny...

2 Responses so far.

  1. Kulübümüz lütfedip bilgilendirdi sonunda. Bu kadar saygısızlık olmaz, maç yarın olsa yarın açıklayacaklar. Haber bekliyoruz arıyoruz tarıyoruz. kıllarını kıpırdatmadılar. kız gitti, kötü oldu tamamda, taraftarlarına karşı bu kadar saygısız yönetim daha kötü. orası babanızın kulübü değil. bunu size bildireceğiz başka yolu yok.

  2. legend888 says:

    Böyle sporcu ahlakı filan olmaz..!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -