Yazan : steven_stiffler 2 Ocak 2011 Pazar

Yılın ilk derbi mücadelesinde Caferağa'da Beşiktaş Bayan Basketbol Takımı'nı ağırladık. Benim de gitmek istediğim bir maçtı ancak gidemedim. Taurasi olayından sonra taraftarın Dee için pankart açması güzel bir detaydı. Ancak Dee maçta mıydı hala bilmiyorum. Beşiktaş her ne kadar Fenerbahçe ayarında bir takım olmasa da ; ligin güçlü sayılabilecek takımlarından birisi. Fenerbahçe'nin savunmayı sağlam tutarak maçı rahat kazanabileceğini düşünüyordum. Fakat Beşiktaş ilk 2 periyotta dirençli bir oyun sergiledi ve maçın dengede gitmesini sağladı. Özellikle Marques pota altında takımımızı epey zorladı. İlk çeyreği 19-15 önde kapattıktan sonra, ikinci çeyrekte de benzer bir oyun vardı. İlk çeyrekte sazı eline alıp peşpeşe 7, toplamda 9 sayı atan Penny Taylor 2.çeyrekte sayı üretmede sıkıntı yaşayınca; takım maça ağırlığını koyamadı. Bu periyottaki dengeli oyun farkın açılmasına engelledi. Üçüncü çeyrekte Fenerbahçe oyuna ağırlığını koymaya başladı. Nevriye'nin de katkısının artmasıyla, Penny'nin tekrar skor üretmeye başlamasıyla fark açılmaya başladı. En çok sayı ürettiğimiz periyot bu oldu. Toplamda 29 sayı ürettik. Beşiktaş bu 29 sayıya 17 sayıyla karşılık verdi. Son çeyreğe farklı önde girmenin rahatlığıyla; Beşiktaş'ın da oyundan düşmesiyle güle oynaya maçı bitirdik. Hocamız maçın sonlarında Olcay Çakır ve Özge Kavurmacıoğlu'na da yer verdi. Genç oyuncularımız maça girer girmez ; Olcay asisti yaptı, Özge sayıyı attı. Özge'nin isabet bulmayan bir de üçlük denemesi var. Maçın yıldızı 15 sayı,12 ribaund ile oynayan Nevriye Yılmaz. Birsel ve Penny de her zamanki gibi müthiş oynadılar. Penny 20 sayı, Birsel 16 sayı üretti. Ayrıca Matovic de 15 sayıyla skora katkı yapan oyuncularımızdan.

Taraftara gelince; çok iyi bir tribün performansı sergilediler. Takımı oldukça ateşlediler. Özlediğimiz görüntüler bunlar... Maçın sonunda Birsel'in taraftara teşekkürü de güzel jest oldu. Beşiktaş'ı 86-59 gibi farklı bir skorla yenerek yeni yıla derbi galibiyetiyle başladık.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -