Yazan : steven_stiffler 23 Ocak 2011 Pazar

Maçı izleyemedim maalesef. Pienaar'ın gelişiyle Gareth Bale sol bek, Pienaar orta sahanın solunda maça başlamış. Henüz 11. dakikada Bale sakatlanmış ve yerine Bassong girmiş. Nasıl bir savunma şekli oluştuğunu ben de merak ediyorum. Takımdan ayrıldı,ayrılacak denilen Jenas ise dün yine ilk onbirde sahaya çıkmış. Bu sezon Tottenham'ı pek mavi formasıyla izleyememiştik. Bu ya 1dir, ya 2... Suçu formaya atabiliriz yani. Coloccini'nin golüne, 90'da Lennon yanıt vererek maçın skorunu ilan etmiş. Redknapp'ın açıklaması maçının hakkının beraberlik olduğu ve son dakikada gelen golle maçın hakkını bulduğu yönünde. Ancak bu sonuçla Tottenham'ın zirveden iyice uzaklaştığını belirtmek lazım. Şimdi tek hedef Chelsea ile 4.lük için çekişmek olacak gibi gözüküyor. Geçen sezon City ile çekişmesinde Tottenham avantajlı taraftı. Ancak Chelsea her ne kadar kötü bir gidişin içinde olsa da tecrübesiyle bir adım önde gördüğüm bir takım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -