Yazan : steven_stiffler 9 Ocak 2011 Pazar

Katar'daki Kulüpler Arası Dünya Voleybol Şampiyonası'nda çekilmiş ve Antu'ya eklenmişti bu fotoğraf. Bilmiyorum belki çeken abimizin kızıdır. Fotoğrafı kenarda unutmuşum,bugün denk geldim. İzinsiz paylaşıyorum, umarım yakınlarından birisi görüp kusura bakmaz.Yok böyle bir güzellik... Allah herkese böyle evlat, böyle Fenerbahçe aşkı nasip etsin. Kızımıza da maaşallah deyip güzelliğine nazar değdirmeyelim.

Bir gün girsek biz mezara, gözümüz kalmaz arkada;
Evladıma miras bu sevda!

One Response so far.

  1. Adsız says:

    bu tatlı kız gibi xavinin bir hayranı var

    http://www.youtube.com/watch?v=RJUM4GWi0ro&feature=player_embedded

    55. sanıyeden izle

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -