Yazan : steven_stiffler 16 Ağustos 2009 Pazar

Premier Lig nihayet başladı.Geçen hafta izlediğimiz Man.United-Chelsea maçı güzel bir son prova yada güzel bir açılış diye anılabilir.

Tottenham geçen yıl yaptığı flaş transferlere rağmen sezon içerisinde hayal kırıklığı yaratmıştı.İlk 4 hedefiyle başlanan,aslında iyi de bir hocayla başlanan bir sezondu.Son derece kötü geçti.Redknapp İngiltere'nin en iyi menajerlerinden...Kurt hoca tanımına uyan bir isim.Geçen sezonu kurtaran Redknapp'la bu sezona iyi bir başlangıç yapmak sürpriz olmazdı.

Liverpool gibi zorlu bir rakiple ilk hafta,kendi sahanda karşılaşmayı avantaj olarak görüyorum ben.Sonuçta ilk maçların sürprize ne kadar açık olduğu belli.Tottenham'ın galibiyeti çok da sürpriz olmazdı hoş...Liverpool'un çok iyi bir hazırlık dönemi geçirdiğini düşünmüyorum.

Stoperlerin sakat olduğu dönemde Corluka'nın stoperde oynamasını bekliyordum.King uzun süredir sakattı.Ne ara iyileşti de formayı aldı şaşırdım vallahi.Yeni transfer Bassong ilk maçında gol atarak güzel bir başlangıç yaptı Spurs kariyerine.Keane'in de emanet olan 10 numaralı formayı alması güzel olmuş.Gerçi futbol oynadığım dönemlerdeki forma numaram olan 15 de Keane'e çok yakışmıştı.Şimdi Crouch kazması giymiş 15 numarayı.Son bölümlerde görev yaptı Crouch da...Robbie'nin kaçırdığı birkaç net pozisyon var.Onlar gol olsaydı çok daha güzel olurdu,farklı olurdu.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -